Повернення\обмін
Згідно Законом України «Про захист прав споживача», ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з дня покупки при наступних умовах:
- товар та його елементи не мають слідів використання;
- повна комплектація та наявність цілісної упаковки;
- відсутні механічні та інші пошкодження;
- розпаковані змінні елементи та витратні матеріали не підлягають обміну або поверненню;
- при поверненні товару належної якості послуги кур'єрської служби оплачуються покупцем.
Повернути або обміняти товар, який вийшов з ладу неможливо. У такому разі здійснюється сервісне обслуговування. Обмінювати такий товар можна тільки після укладання сервісного центру про неможливість усунення дефекту.
Як обміняти або повернути товар?
- звернутися до нашого магазину за телефоном (048)701-47-90, оформити заявку на обмін або повернення;
- заповнити шаблон заяви із зазначенням контактних даних, причини обміну/повернення ;
- узгодити з менеджером обмін товару на аналогічний або спосіб повернення коштів.
Ви можете обміняти або повернути товар у нашому офісі за адресою:
м. Одеса, вул. Генерала Петрова 49, м-н Аквадом.
тільки у будні з 09:00 до 18:00
Або відправити товар назад за допомогою кур'єрської служби.
Коли відбувається повернення коштів?
Протягом 7 днів після отримання та огляду товару на складі інтернет-магазину. Період зарахування коштів на зазначену в заяві картку залежить від банку, зазвичай становить від 3 до 7 днів банківських днів. Хто платить за доставку?
- у разі повернення товару – Доставка здійснюється за рахунок покупця.